شرکت نگین افق نیایش در نظر دارد خدمات تامین، بارگیری، حمل و تخلیه در محل کارفرما، نصب ، تست و راه اندازی باسداکت های پروژه نگین افق نیایش، را به شرح ذیل از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحلهای از میان شرکتهای حقوقی واجد صلاحیت تامین نماید.
توضیحات :
1- زمان دریافت اسناد مناقصه از روز دوشنبه
مورخ 26/9/1403 تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 28/9/1403
میباشد .
2- اسناد مناقصه با ارائه فیش بانکی به
مبلغ 10،000،000 ریال به حسـاب شماره 1109967860011 و شماره شـبا IR-250640011099670086001001 نزد بانک گردشگری بنام شرکت نگین افق نیایش در اختیار شرکتکنندگان
در مناقصه قرار خواهد گرفت .
3- محل دریافت و تحویل اسناد مناقصه :
تهران، بزرگراه آیت ا... هاشمی رفسنجانی (نیایش)، نرسیده به خیابان ولیعصر، پلاک
55، پروژه نگین افق نیایش
4- مدت اعتبار پیشنهادها: پیشنهاد
قیمتها باید تا 3 ماه بعد از آخرین موعد تسلیم پیشنهادها اعتبار داشته
باشد.
5- اعتبار مناقصه بصورت 50% نقد و 50%
تهاتر از املاک مازاد بانک گردشگری میباشد.
6- به پیشنهادات فاقد مهر و امضا یا
مبهم و مخدوش و یا بدون سپرده معتبر و یا لاک گرفته شده و یا پیشنهاداتی که پس از
تاریخ تعیین شده واصل گردد، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .
7- شرکت نگین افق نیایش در رد یا قبول
پیشنهادات مختار میباشد .
8- جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد
معاونت فنی شرکت به شماره تلفن 021-88196256 داخلی 732 تماس حاصل
فرمائید .
9- هزینه درج آگهی این مناقصه بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.